Vielä ehdit voittaa lähiloman Loviisaan – Osallistu 31.5.2021 mennessä!
Jo neljättä vuotta järjestettävä Elämäsi Kesä -kampanja on taas täydessä vauhdissa tänä vuonna Pikkukaupunki-lehden järjestämänä. Kampanja tekee Loviisaa tunnetuksi sympaattisena lähilomakohteena mm. ulkoilma-aktiviteettien kautta. Ensimmäisen kahden päivän aikana osallistumisia on tullut jo 200.
Pikkukaupunki-lehti nostaa näin esiin Loviisan lukuisia mahdollisuuksia sekä lisää tietoa Loviisasta etenkin Helsingissä ja lähimaakunnissa.
– Kilpailun pääpalkinto on lähiloma kahdelle ja Loviisa saa näkyvyyttä vahvalla paikallisella leimalla, sillä mikä tekee kaupungistamme ainutlaatuisen. Massaturismi haittavaikutuksineen ei ole päässyt pilaamaan kaupunkia ja moni matkailija hakee autenttisia kokemuksia ja kohtaamisia, kertoo projektinjohtaja Milla Kaukiainen Creative Peakista.
Voittajakaksikko saa valita pitkästä listasta vaihtoehtoja mitä he haluavat tehdä. Pääpalkintoon sisältyy lisäksi pitkän viikonlopun yöpyminen Willa Björkstenin Deluxe huoneessa. Lisäksi voittajat saavat kotiin mukaansa kassillisen paikallisesti tuotettuja elintarvikkeita.
Elämäsi kesä -kampanja näkyy Facebookissa ja Instagramissa.
Ei kaupallista yhteistyötä
Voittajat valitaan hyvien perusteluiden pohjalta, ei sen perusteella onko esimerkiksi ammattibloggari, jolloin voitto olisi kaupallista yhteistyötä.
– Voittajia ei velvoiteta postaamaan mitään, mutta jos he ovat tyytyväisiä lomaansa, he varmaan niin tekevät. Viidakkorumpu ja ystäväsuositukset ovat voimakas väline ja mainoksia arvokkaampia. Tähän mennessä kilpailuvastauksissa on monta kommenttia siitä, että on kuullut kaupungista paljon hyvää ja on siksi kiinnostunut tutustumaan siihen itsekin. Loviisan Wanhat Talot ja Loviisan avoimet puutarhat -tapahtumat ovat tuoneet kaupungille paljon julkisuutta.
Pikkukaupunki-lehteä kustantava Creative Peak toi markkinoille myös uuden puutarhalehden nimeltä Keidas. Se esittelee loviisalaisia puutarhoja ja lehdessä on Loviisan avoimet puutarhat — tapahtumaluettelo karttoineen.
– Pikkukaupunki-lehti ja Keidas tukevat hyvin toinen toisiaan ja ne ovat loistavia matkailumedioita. Keidas on myynnissä kautta maan, Pikkukaupunki-lehti on puolestaan ilmainen ja sitä jaellaan siellä missä matkailijat liikkuvat. Sille on tänä kesänä entistä suurempi kysyntä, kun kaupungilla ei ole omaa matkailuesitettä. Lehti palvelee matkailijoita ja se on jopa houkutellut muuttajia, kertoo päätoimittaja Päivi Ahvonen.
Kilpailuun voi osallistua 31.5.2021 asti osoitteessa www.elamasikesa.fi